طبس-سیدابوالفضل حقانی-سرپرستی یزد فردا: محمدكريم عابدي در سخنراني خود در نمازجمعه طبس اظهارداشت: به تازگي خبري مبني بر بستري شدن من بر اثر بيماري قلبي در بخش CCU بيمارستان قلب تهران در سايت‌ها به نقل از خبرگزاري فارس منتشر شده است در حالي‌كه چنين خبري هرگز بر روي خروجي اين خبرگزاري قرار نگرفته است.

وي با اشاره به اينكه اين خبر به دروغ در برخي سايت‌ها درج شده است، افزود: در بخشي از اين خبر آمده است؛ محمدكريم عابدي نماينده مردم شهرستان‌هاي طبس، فردوس، بشرويه و سرايان در مجلس شوراي اسلامي در اثر تالمات روحي، فعاليت گسترده و حضور در منطقه انتخابيه، دچار مشكلات قلبي شده و هم‌اكنون در بخش CCU بيمارستان قلب تهران بستري است.

نماينده مردم طبس و فردوس در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: من تاكنون هيچ‌گاه ناراحتي قلبي نداشته‌ام اما متاسفانه اين خبر حتي در سايت فرمانداري فردوس نيز درج شده است.

وي بيان داشت: اين شايعات به دليل برخي تبليغات انتخاباتي زودهنگام منتشر مي‌شود و حتي من شخص نويسنده اين اخبار را نيز مي‌شناسم كه بر همين اساس بهتر است مردم به شايعات توجه نكرده و مسائل را به طور مستقيم از شخص بنده يا دفتر من جويا شوند.

عابدي تصريح كرد: با شناختي كه از خبرگزاري فارس دارم، مطمئنم كه اين خبرگزاري معتبر هيچگاه چنين اخبار كذبي را منتشر نمي‌كند.

گفتني است خبرگزاري فارس تاكنون هيچ خبري مبني بر بيماري نماينده مردم طبس، فردوس، بشرويه و سرايان منتشر نكرده است و برخي سايت‌هاي خبري بدون در نظر گرفتن اخلاق خبرنگاري اقدام به درج اين خبر كرده‌ و به دروغ منبع خبر را خبرگزاري فارس اعلام داشته‌اند. منبع: فارس


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا